Skab troværdighed i din virksomhed

Når man har en virksomhed, er det vigtigt, at kunderne stoler på det, I laver og gør. Noget af det, der har stor indflydelse, er det telefonnummer, der repræsenterer virksomheden. Det virker som en lille ting, men ved at have firmanumre, som er tilknyttet hver enkelt medarbejder, og som har en form for genkendeligt mønster, viser I en form for seriøsitet, som mange formentlig vil sætte stor pris på.

En anden ting, der kan spille ind, er et hovednummer. Hovednummeret vil være selve virksomhedens nummer og det, som kunder typisk vil kontakte jer på, hvis de ikke direkte er blevet oplyst om andet. Fra et hovednummer er det muligt at omdirigere til andre medarbejdere eller numre i virksomheden, så selvom man lægger sig fast på et enkelt nummer, bibeholder man den fleksibilitet, man ellers har ved at have mange forskellige numre. Kunder vil se, hvilket nummer I ringer fra, og ved at ringe fra hovednummeret sikrer I, at det altid er der, I bliver kontaktet.

Forskellige pakker til forskellige virksomheder

Der er naturligvis forskel på, hvilke løsninger, forskellige virksomheder har brug for, og det er helt afhængigt af virksomhedens størrelse. Derfor tilbydes der i udgangspunktet nogle forskellige pakkeløsninger, hvor det bliver muligt at lave omstilling fra hovednummeret til forskellige antal af andre numre, der er tilknyttet virksomheden.

Det er ikke et krav, at et firmanummer skal kunne bruges privat, men hvis du gerne vil have, at medarbejderne i virksomheden har muligheden for at vælge, om de vil tage firmatelefonen med hjem, så kan et firmanummer også godt bruges på denne måde. Det er blot vigtigt at have etablerede retningslinjer i virksomheden, så alle har det samme udgangspunkt, og der ikke sker fejl i kommunikationen. Det er også vigtigt i det tilfælde at være i stand til at adskille fritid fra arbejde, så der ikke opstår stress eller overtænkning.